فصل رویایی امین قاسمی نژاد در استقلال؟

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال استقلال در فصل جابجایی روز های شلوغی را پشت سر می گذارد و در آخرین اقدام خود، امین قاسمی نژاد را با قراردادی 2 ساله به خدمت گرفت. این بازیکن در حالی به جمع آبی پوشان مرکز پیوست که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام نموده بود این بازیکن در فهرست استقلال جایی نخواهد داشت، اما به یکباره و پس از گذشت 2 روز از حرف های مجیدی، این بازیکن در باشگاه استقلال حاضر شد و با مدیران این باشگاه به توافق رسید و رسما آبی پوش شد.

فصل رویایی امین قاسمی نژاد در استقلال؟

قاسمی نژاد در حالی به جمع آبی پوشان مرکز پیوست که زمزمه های زیادی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح می شد. تا جایی که فرزاد مجیدی یاری سرپرست استقلال معتقد بود این تیم پیروز شد داربی نقل وانتقالات را با جذب قاسمی نژاد با پیروزی پشت سر بگذارد. بعلاوه استقلالی شدن امین قاسمی نژاد با استقبال گرم طرفداران این تیم همراه شد و پس از عقد قرارداد، طرفداران استقلال به شدت این بازیکن را روبروی ساختمان باشگاه تشویق کردند.

با وجود تمامی کش و قوس ها، امین قاسمی نژاد در نهایت به جمع آبی پوشان مرکز پیوست و با آغاز روز سوم از تمرینات، استقلال را برای فصل آینده مسابقات همراهی خواهد نمود.

یکی از نکات امیدوار کننده قاسمی نژاد برای استقلالی ها، عملکرد بسیار پیروز این بازیکن در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بود. او در فصل بیستم لیگ، پیروز شد با به ثمر رساندن 11 گل و 4 پاس گل، برترین عملکرد خود را در سن 34 سالگی به ثبت برساند.

این اتفاق باعث شده است آبی پوشان تا حد زیادی از حضور قاسمی نژاد در خط حمله ابراز امیدواری داشته باشند. بعلاوه استقلال در اولین مصاف خود و در مهم ترین آن در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الهلال عربستان بروند و حضور این بازیکن می تواند دغدغه های آبی ها را نسبت به خلاء خط حمله تیم کمتر کند و باید دید مهاجم نو آبی ها می تواند مثل فصل گذشته عملکرد خوبی از خودش به جای بگذارد یا خیر.

با تمام این مسائل خط حمله استقلال تا اینجای کار متشکل از بازیکنانی همانند آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد است و با ماندن احتمالی ارسلان مطهری، فرهاد مجیدی تا حدودی توانسته خلاء بازیکنان خروجی خود را در خط حمله پر کند. البته هنوز جابجایی برای استقلال تمام نشده است و سرمربی آبی ها همچنان در پی تقویت خط حمله تیم خود خواهد بود.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156466

به "فصل رویایی امین قاسمی نژاد در استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل رویایی امین قاسمی نژاد در استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید