صدری: پرسپولیس در هر بازی برای برد و قهرمانی به زمین می رود، کوشش می کنیم پول کالدرون را از مطالبات مان در AFC پرداخت کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت، بازیکنان این تیم در هر بازی برای برد و قهرمانی وارد زمین می شوند و ابراز اطمینان کرد در مرحله بعد لیگ قهرمانان هم پیروز خواهند شد.

صدری: پرسپولیس در هر بازی برای برد و قهرمانی به زمین می رود، کوشش می کنیم پول کالدرون را از مطالبات مان در AFC پرداخت کنیم

مجید صدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و صعود این تیم به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا به طرفداران تبریک می گویم و بعد جا دارد از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که مقابل استقلال تاجیکستان سنگ تمام گذاشتند و توانستند دل 40، 50 میلیون طرفدار را شاد نمایند. ما هم امیدواریم بتوانیم قدردان اعضای تیم باشیم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در مرحله بعد باید در عربستان به مصاف حریفان خود برود، خاطر نشان کرد: ما در هر بازی به امید برد و قهرمانی به زمین می رویم. مطمئنم بچه ها با غیرت و کوششی که دارند پیروز خواهند شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پاداشی برای پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: بله، هیئت مدیره برای این بازی پاداش در نظر گرفته است و به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

صدری بعلاوه درباره بحث مطالبات گابریل کالدرون و نگرانی هایی که از بابت بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس وجود دارد، یادآور شد: در این زمینه هم در حال کوشش هستیم. باید این مشکل به هر نحوی که است حل گردد. البته ما سه میلیون دلار پول در AFC داریم که در کوشش هستیم تا از همان پول، مطالبات کالدرون را پرداخت کنیم.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158187

به "صدری: پرسپولیس در هر بازی برای برد و قهرمانی به زمین می رود، کوشش می کنیم پول کالدرون را از مطالبات مان در AFC پرداخت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: پرسپولیس در هر بازی برای برد و قهرمانی به زمین می رود، کوشش می کنیم پول کالدرون را از مطالبات مان در AFC پرداخت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید