کلاس های آموزشی تا سرانجام سال غیرحضوری برگزار می شود ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی

به گزارش مجله سرگرمی، روابط عمومی دانشگاه اراک در اطلاعیه ای نحوه برگزاری کلاس های غیرحضوری تا پایان سال و همچنین برگزاری جلسات دفاع پایان نامه را تشریح کرد.

کلاس های آموزشی تا سرانجام سال غیرحضوری برگزار می شود ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، هیات رئیسه دانشگاه اراک در جلسه ای مصوب کرد که از روز شنبه، 10 اسفند تا سرانجام سال 98 امور جاری و اداری این دانشگاه فعال است و کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در روز های زوج از ساعت 9 تا 12 حضور خواهند داشت.

همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مسئولیت استاد راهنما و خود دانشجویان می توانند از آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه استفاده کنند. امکان برگزاری جلسات دفاع از سرانجام نامه های تحصیلات تکمیلی نیز در روز های باقیمانده تا سرانجام سال وجود دارد.

براساس مصوبات این جلسه، فعالیت های آموزشی حضوری در این دانشگاه با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از 10 تا 12 اسفند برگزار نمی شود و امکانات برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری در دانشگاه فراهم خواهد بود.

دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند برای برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری از طریق سامانه های درس برنامه و فیلم آموزشی کار با نرم افزار snagit جهت تولید دروس بر روی کامپیوتر منزل در نسخه های 32 بیت و 64 بیت همراه با فیلم آموزشی به آدرس ذیل استفاده کنند:

https://ftp.araku.ac.ir/snagit/

https://ftp.araku.ac.ir/snagit/

دانشجویان می توانند اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این سامانه ها را با تماس با شماره های 32622254 و3262222 تماس کسب کنند.

برنامه جبرانی کلاس های آموزشی و تصحیح تقویم آموزشی نیز به زودی از طریق معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام خواهد شد.

گفتنی است، روابط عمومی دانشگاه اراک در اطلاعیه جداگانه ای گفت که خوابگاه ها و سرا های دانشجویی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72710

به "کلاس های آموزشی تا سرانجام سال غیرحضوری برگزار می شود ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی تا سرانجام سال غیرحضوری برگزار می شود ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید