هتل مجلل دوشنبه در اختیار پرسپولیس، آغاز حاشیه با فروش بلیت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری ملاقات با استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی این کشور شد تا نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت ها کوشش خود را برای تکرار این حضور از سر گیرد.

هتل مجلل دوشنبه در اختیار پرسپولیس، آغاز حاشیه با فروش بلیت

تعجب پرسپولیس از استقبال ویژه

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس آدینه شب گذشته وارد شهر دوشنبه تاجیکستان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان حریف نهاده شد. استقلال تاجیکستان که در هفته های گذشته بارها در سفر عضو کادر فنی پرسپولیس برای تماشای بازی های این تیم کارشکنی نموده بود با استقبال خود با شاخه های گل و خروج بدون توقف این تیم از فرودگاه شهر دوشنبه، سرخپوشان را شوکه کرد.

هتل مجلل شهر در اختیار کاروان سرخ

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در برترین هتل شهر دوشنبه مستقر شد تا سرخپوشان پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا در اتاق های دونفره خود استراحت نمایند. تمام امکانات آبی و تجهیزات ورزشی این هتل قرار است در طول سفر پنج روزه این تیم در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.

اولین تمرین با کمترین فشار

کادر فنی پرسپولیس تصمیم دارد تمرین امروز این تیم را با کمترین فشار روی بدن بازیکنان برگزار کند. شناخت از آب و هوای کشور میزبان و بعلاوه آنالیز شرایط بازیکنان قرار است در تمرین تاکتیکی عصر امروز مورد توجه قرار بگیرد.

حاشیه سازی با بلیت فروشی

باشگاه استقلال تاجیکستان خبر از فروش بلیت برای تماشاگران بازی با پرسپولیس داد. پیش فروش این بلیت ها با دو قیمت متفاوت به ارزش 20 سامونی تاجیکستان (حدود 50 هزار تومان) و بلیت ویژه هم 50 سامونی (120 هزار تومان) ارزش گذاری شد.

استقلال تاجیکستان در حالی برای این ملاقات اقدام به پیش فروش بلیت نموده است که AFC در ابلاغ خود به فدراسیون های فوتبال تحت عضو خبر از عدم حضور تماشاگران در این مرحله داده بود. خبری که فدراسیون فوتبال ایران منتشر کرد اما همچنان حریف تاجیکی پرسپولیس بر خلاف آن عمل می نماید.

تمرکز پیش فصل برای تک بازی مهم

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس به واسطه حضور چندساله بازیکنان این تیم در کنار هم با صمیمیت قابل توجهی در حال برگزاری است. بازیکنان با تجربه این تیم در گفتگوهای محبت آمیز ای که با بازیکنان تازه وارد داشتند از اهمیت ویژه پیروزی در این ملاقات صحبت کردند. گفتگوهایی برای پیروزی در تک بازی حساس لیگ قهرمانان 2021 که تمرکز کاروان پرسپولیس را برای مهم ترین ملاقات پیش فصل به همراه داشته است.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157771

به "هتل مجلل دوشنبه در اختیار پرسپولیس، آغاز حاشیه با فروش بلیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مجلل دوشنبه در اختیار پرسپولیس، آغاز حاشیه با فروش بلیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید