رشد 30 درصدی مراجعان بیمارستان ها طی دو روز گذشته

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران از افزایش آمار 30 درصدی مراجعان بیمارستانها در 48 ساعت گذشته در شهر تهران اطلاع داد.

رشد 30 درصدی مراجعان بیمارستان ها طی دو روز گذشته

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در یک برنامه تلویزیونی با اعلام این خبر گفت: متاسفانه امروز در شرایطی شاهد افزایش غیر متعارف ترافیک و ترددها و حضور افراد در سطح شهر بودیم که 448 بیمار کرونا مثبت جدید در بخش های عادی و 99 بیمار جدید کرونایی در بخش های ویژه بستری شدند.

به گفته وی در دو روز گذشته کل مراجعان بیمارستانی 30 درصد رشد داشته که این حاکی از استمرار و حتی افزایش شیوع بیماری در شهر تهران بوده که نگران کننده است و افزایش تردد و شلوغی ها با این آمار رو به تزاید کار را پیچیده تر نموده و در واقع مسائل جدیدتری را در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کند .

دکتر زالی در ادامه به بعضی گلایه مندی های مهم مردم درزمینه های مالی نظیر دریافت اقساط بانکی کمافی السابق، عدم اعطای بسته های حمایتی به اقشار کم برخوردار و بعضی کسب و کارها و برگشت چک ها اشاره نمود که بحث در منزل ماندن افراد را دستخوش تغییر نموده و با تناقضاتی روبرو می نماید.

وی با اشاره به بحث های انجام شده درخصوص این موارد در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت که باید تصمیمات هرچه سریعتر، قاطعانه تر و کاراتر درخصوص این مسایل اعمال گردد و حداقل با تحقق بسته های حمایتی دولت در ابعاد مختلف تسهیلاتی و حمایتی مانع این شویم که افراد بخاطر نگرانی های مالی در سطح شهر حضور یابند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا با توجه به افزایش آمار مراجعان بیمارستانها و مبتلایان در تهران و کشور در 48 ساعت اخیر مجددا از همشهریان تهرانی خواست همچنان در منزل بمانند و اضافه نمود: در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که متاسفانه از نظر افزایش مراجعان بیمارستانی و بخش های مختلف درمانی با یک افزایش نسبی روبرو هستیم.

وی در سرانجام گفت: گرچه بعضی از مردم در شرایط فعلی با مسائل متعدد مالی روبرو هستند اما یادمان باشد اگر بتوانیم در یک زمان کوتاه با رعایت سختگیرانه تر مسایل را تحمل کنیم زمان استمرار و بقای بیماری در جامعه به حداقل خواهد رسید. اما اگر اقدامات و مداخلات ما ضعیف تر باشد و یا از کارایی لازم برخوردار نباشد منجر به تطویل ویروس و مسائل بیشتر خواهد شد.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81640

به "رشد 30 درصدی مراجعان بیمارستان ها طی دو روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 30 درصدی مراجعان بیمارستان ها طی دو روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید