راه یابی دشت خاموش به جشنواره وایادولید اسپانیا

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی به جشنواره ای در اسپانیا می رود.

راه یابی دشت خاموش به جشنواره وایادولید اسپانیا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی بعد از حضور و پیروزیت در جشنواره ونیز به بخش مسابقه رسمی فیلم های بلند شصت و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم وایادولید (سمینسی) اسپانیا راه پیدا کرد.

این جشنواره یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم اروپا محسوب می گردد که در سال 1956 میلادی پایه گذاری شد و در آن موقع تنها به نمایش فیلم های مذهبی، مربوط به مسیحیت کاتولیک می پرداخت. ولی از سال 1973 به عنوان یک جشنواره بین المللی برای هر نوع فیلم و معرفی استعداد های خلاق جدید در حوزه سینما شناخته شده است.

فیلم سینمایی دشت خاموش که در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز پیروز به دریافت جایزه بهترین فیلم بخش افق ها، نشان انجمن منتقدان دنیای و تندیس فای شد در فستیوال وایادولید برای دریافت خوشه طلایی بهترین فیلم، جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلمبردار با فیلم هایی از کشور های فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، رومانی، چک، ایرلند، هند، مجارستان و کانادا به رقابت خواهد پرداخت.

شصت و پنجمین دوره این جشنواره بین المللی از تاریخ سوم تا دهم آبان ماه امسال در شهر وایادولید اسپانیا برگزار می گردد. در این جشنواره عباس کیارستمی 2 بار پیروز به دریافت جایزه خوشه طلایی بهترین فیلم برای فیلم های زیردرختان زیتون و کپی برابر اصل شده است.

دشت خاموش در سی و سومین دوره جشنواره فیلم توکیو که از 10 تا 19 آبان ماه برگزار می گردد نیز در بخش فوکوس بر دنیا پذیرفته شده و به نمایش در می آید. این بخش مخصوص نمایش فیلم های مطرح شده در جشنواره های دنیای بوده که در امسال پیروز به دریافت جوایز مهمی شده اند.

مسئولیت پخش بین المللی فیلم توسط شرکت پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112523

به "راه یابی دشت خاموش به جشنواره وایادولید اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی دشت خاموش به جشنواره وایادولید اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید