خبرنگاران یک جایگاه عرضه سوخت در سبزوار تعطیل شد

به گزارش مجله سرگرمی، سبزوار- خبرنگاران- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: یک جایگاه عرضه بنزین در این شهر به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تعطیل شد.

خبرنگاران یک جایگاه عرضه سوخت در سبزوار تعطیل شد

محمد صادقی عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این جایگاه اختصاصی بنزین که در خیایان شریعتی سبزوار واقع شده است با وجود اخطارهای کارشناسان بهداشتی موارد بهداشتی را رعایت نکرد لذا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

وی ادامه داد: تمامی جایگاه های عرضه سوخت منطقه سبزوار شامل 6 شهرستان در غرب و جنوب غربی استان خراسان رضوی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا هر روز ضدعفونی می شود.

وی گفت: جایگاه های عرضه بنزین، گازوئیل و همچنین تاسیسات عرضه گاز فشرده طبیعی یا سی.ان.جی از مکان های پر رفت و آمد هستند لذا مستعد برای انتقال انواع ویروس و میکروب تلقی می شوند.

صادقی اضافه نمود: آموزش های لازم برای ضد عفونی کردن جایگاه های عرضه سوخت داده شده و ضدعفونی تلمبه های بنزین و دیسپنسرهای سی.ان.جی به طور روزانه توسط متصدیان جایگاه ها انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه سوختگیری باید توسط عوامل جایگاه انجام شود گفت: برچسب های اطلاع رسانی نیز برای سوختگیری توسط اپراتور بر روی تلمبه ها نصب شده است.

وی گفت: برای مراجعانی که خود قصد سوختگیری دارند نیز دستکش یکبار مصرف در نظر گرفته شده و تاکید شده است برای پرداخت هزینه در جایگاه از کارت بانکی استفاده شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که تامین و توزیع سوخت در شهرستان های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80709

به "خبرنگاران یک جایگاه عرضه سوخت در سبزوار تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک جایگاه عرضه سوخت در سبزوار تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید