خبرنگاران عباس شجاعی داور بین المللی کشتی درگذشت

به گزارش مجله سرگرمی، شیراز-خبرنگاران- عباس شجاعی، داور بین المللی و پیشکسوت کشتی با جهان هستی خداحافظی و جامعه ورزش کشور را سوگوار کرد.

خبرنگاران عباس شجاعی داور بین المللی کشتی درگذشت

شجاعی که در سال 1334 خورشیدی در شهرستان کازرون به جهان آمد ، امروز (شانزدهم فروردین ماه 99) پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در شیراز به جای بوسه بر تشک کشتی، بوسه بر خاک زد تا ورزش فارس یکی دیگر از پیشکسوتان و معلمان ورزش خود را از دست بدهد.

او از 14 سالگی به تاسی از پدرش که کشتی گیر بود به این رشته روی آورد و در مدت فعالیتش ، 9 سال قهرمان کشتی فرنگی و آزاد استان، ستاره رقابت های کشتی، کسب عنوان بهترین ورزشکار سال، کسب مدال نقره جام گندم طلایی، نایب قهرمانی آموزشگاه های کشور و حضور با تیم ملی کشتی در رقابت های جام تفلیس گرجستان از جمله افتخارات زنده یاد شجاعی در زمانی که کشتی می گرفت، به شمار می آید.

شجاعی پس از کنار گذاشتن کشتی به صورت حرفه ای، ریاست کمیته داوران هیات کشتی استان فارس و جنوب کشور، داور بین المللی و قضاوت در رقابت های جهانی و آسیایی و همچنین دبیر ورزش را در کارنامه داشت و افزون بر این کشتی گیران زیادی را پرورش داد که به تیم ملی راه یافتند.

شادروان عباس شجاعی به هنگام برگزاری مسابقه های جام بین المللی جهان پهلوان تختی که بهمن ماه 98 به میزبانی شیراز برگزار شد، به جایگاه رفت و از سوی اتحادیه کشتی جهانی و آسیا با اهدای لوح از او تقدیر شد و این مراسم آخرین وداعش با جهانی کشتی بود، روحش شاد.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81562

به "خبرنگاران عباس شجاعی داور بین المللی کشتی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عباس شجاعی داور بین المللی کشتی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید