جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با دعوت از 3900 متقاضی برگزار گشت

به گزارش مجله سرگرمی، جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که دیروز مورخ 2 اکتوبر جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شده و طی آن 3900 متقاضی اکسپرس انتری برای تقاضا جهت اقامت دائم دعوتنامه دریافت کردند. حد اقل امتیاز این متقاضیان 464 بود. در این پذیرش 300 متقاضی بیشتر از پذیرش 18 سپتامبر دعوت شدند. آخرین باری که اداره مهاجرت، شهرو.ندی و پناهندگی کانادا طی پذیرش اکسپرس انتری از 3900 نفر دعوت کرد 23 ژانویه 2019 بود.

جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با دعوت از 3900 متقاضی برگزار گشت

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 20 سپتامبر 2019 راس ساعت 15:05:04 به وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 464 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در پذیرش دیروز مورخ 2 اکتوبر 2019 دعوتنامه دریافت کرده اند.

بدین ترتیب، مجموع دعوتنامه های صادره در سال جاری میلادی به 67300 عدد رسید. کانادا برای اینکه به هدف سال 2019 و 2020 برسد باید از طریق برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی تعداد بیشتری مهاجر جذب کند.

متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS امتیاز ناکافی دارند می توانند چشم امید خود را به برنامه مهاجرت استانی بدوزند و با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند. لازم به ذکر است چندین استان کانادا مسیرهای مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری دارند. مثلا ساسکاچوان در 26 سپتامبر از 404 متقاضی دعوت کرد. منیتوبا هم در 25 سپتامبر برای 15 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

در ادامه به نمونه های فرضی زیر از متقاضیانی که در پذیرش دیروز دعوتنامه دریافت کردند توجه نمایید:

آتنا 32 ساله است و فوق لیسانس دارد. چهار سال سابقه تدریس دارد. مسلط به زبان انگلیسی است. تا به حال اما در کانادا نه کار کرده و نه تحصیل اما با اشتن 465 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی واجد شرایط دعوتنامه در پذیرش دیروز بوده است.

نیوشا و شایان به ترتیب 30 و 31 ساله هستند. هر دو مدرک لیسانس دارند و طی چهار سال اخیر به نام تحلیلگر فناوری اطلاعات مشغول به کار بوده اند. نیوشا بر زبان فرانسه در حد میانه تسلط دارد و دانش او در زمینه زبان انگلیسی میانه است. اما شایان زبان انگلیسی را در حد پیشرفته بلد است. هر دوی آنها با اقدام نیوشا به نام متقاضی اصلی وارد صف انتظار اکسپرس شدند. آنها با داشتن 467 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی تواستند در پذیرش 2 اکتوبر دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157391

به "جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با دعوت از 3900 متقاضی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با دعوت از 3900 متقاضی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید