تصمیم تازه نجمه جودکی پس از مدت ها شایعه ممنوع التصویری

به گزارش مجله سرگرمی، نجمه جودکی مجری پرحاشیه تلویزیون که اخیرا گفته می گردد از اجرا در صدا و سما کناره گیری نموده است، حالا سودای دیگری در سر دارد گفته می گردد او می خواهد بازیگری و یا اجرا در شبکه خانگی را تجربه کند.

تصمیم تازه نجمه جودکی پس از مدت ها شایعه ممنوع التصویری

به گزارش خبرنگاران، در روز های گذشته خبر هایی از کناره گیری نجمه جودکی از مجری گری در تلویزیون منتشر شد در این بین بعضی گزارش ها هم از آن حاکی بود که برای بار دیگر ممنوع التصویر شده است و این اتفاق در تصمیمش بی تاثیر نبوده است.

پست خداحافظی نجمه جودکی از تلویزیون

خداحافظی جودکی از صداوسیما

جودکی در یک پست اینستاگرامی نوشت: برای مخاطبانم می نویسم برای مردمی که سیزده سال لحظه به لحظه حضورشان را حس کردم دقیقا هجده سالم بود که اجرای اولین برنامه زنده ام را تجربه کردم سال ها کوشش کردم تا در این صندلی باشم و حالا در سی و یک سالگی تصمیم جدیدم را با شما شریک میشوم امیدوارم دور شدن من از اجرا در تلویزیون بین منو شما جدایی نندازه پى نوشت براى دوستانم: دورى از اجرا به معناى دورى من از تلویزیون نیست. مى خواهم جورِ دیگر و با حضورى دیگر در کنار شما باشم.

این پست را باید به نوعی خداحافظی جودکی از اجرا در صداوسیما تلقی کرد و البته شروع فصل جدیدی برای این هرمند دانست.

گفته می گردد نجمه جودکی قرار است پس از سریال فاصله ها که نقش کوچکی به اسم بازیگر داشت، این بار فضای بازیگری را به طور متمرکزتر و ویژه تر آن هم با همکاری با چهره های مطرح سینمای ایران تجربه کند.

سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده و محصول سال 1389 است، این سریال برای اولین بار از شبکه سوم سیما پخش شد و جزو یکی از پربیننده ترین سریال های دهه 80 بود.

شاید هم او میخواهد وارد اجرا در شبکه خانگی گردد.

جودکی بعلاوه فعالیت هایش در اینستاگرام را نسبت به گذشته به شدت افزایش داده است و از نکات مهم و قابل توجه این است که تصاویری از خود منتشر می نماید که با استاندارد های تلویزیون فاصله زیادی دارد.

مجری خبرساز و ممنوع التصویر

جودکی پیشتر هم مجری خبرسازی بوده است و مدت هاست بحث ممنوع التصویری او مطرح است. او به اسم مجری ساختارشکن در صداوسیما شناخته می شد که در مواردی خطوط قرمز را نادیده می گیرد.

اجرا های او در برنامه هفت ترانه در شبکه شما بسیار خبرساز شد، حتی پوشش او هم مورد نقد نهاده شد. گفته می شد این برنامه باعث ممنوع التصویری او شده است.

او بعلاوه مدتی با مسابقه نما به نما همکاری کرد اما ناگهان از آن برنامه جدا شده، شایعه ممنوع التصویری او منتشر شد اما خود جودکی خاطرنشان کرد به علت مسائل شخصی کنار رفته است.

جودکی سال گذشته هم در یک اجرای خود خبری مربوط به شهر قم خواند که حاشیه های فراوانی برای او ساخت و نهایتا منجر به عذرخواهی او شد.

نجمه جودکی 21 آبان ماه 1371 در شهر تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد است و با اجرا های متفاوت و به سبک خاص خود به اسم مجری در برنامه هایی مانند سین مثل سریال، فرصت ویژه، مثبت هفده، هفت ترانه، مسابقه نما به نما و… حضور داشت.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156920

به "تصمیم تازه نجمه جودکی پس از مدت ها شایعه ممنوع التصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه نجمه جودکی پس از مدت ها شایعه ممنوع التصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید