تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه ها تازه در شبوه

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، الجزیره گزارش داد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پیشروی های جدیدی در استان شبوه یمن دست یافته اند.

تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه ها تازه در شبوه

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی گسترده، مواضع نیروهای ائتلاف سعودی و عوامل وابسته به آنها را در اطراف محور نظامی بیحان در استان شبوه یمن هدف قرار دادند.

از سوی دیگر منابع یمنی از درگیری شدیدی که در منطقه غنیه و در وادی الخیر جریان دارد و طی آن نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از تسلط بر منطقه راهبردی بیحان دست به عملیاتی به منظور تسلط بر عین بیجان زدند، خبر دادند.

این منابع از فرار نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن از مواضعشان در اطراف بیحان به منطقه ها ناطع و نعمان در استان البیضاء در پی عملیات گسترده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر دادند.

همزمان بعضی منابع دیگر اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه ها عین و بیحان در استان شبوه یمن مسلط شده و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی دچار فروپاشی شده اند.

منابع قبیله ای اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه عین مسلط شده و از آنجا به سوی بیحان پیشروی نموده اند. این منابع به فرار نیروهای عبد ربه منصور هادی اشاره کردند.

در همین حال یک منبع نظامی وابسته به نیروهای عبد ربه منصور هادی در توجیه این شکست مدعی شد: نیروهای ما در پی فرسوده کردن حوثی ها و کشاندن آنها به صحرای باز به منظور اینکه هدف قرار دادن آنها آسان باشد، هستند. این طی دو روز گذشته صورت گرفته است.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159000

به "تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه ها تازه در شبوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر منطقه ها تازه در شبوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید