بورس تهران پرواز کرد ، صعود 15 هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه

به گزارش مجله سرگرمی، معاملات امروز یکشنبه 24 فروردین بازار سرمایه همانند روزهای گذشته با چراغ سبز به انتها رسید و شاخص کل این بازار بیش از 15 هزار واحد صعود کرد.

بورس تهران پرواز کرد ، صعود 15 هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه با 15 هزار و 422 واحد رشد به رقم 623 هزار و 278 واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز صعودی بود و با 4260 واحد صعود در رقم 219 هزار و 756 واحد ایستاد. معامله گران بورس یک میلیون معامله انجام دادند که 63 هزار و 726 میلیارد ریال ارزش داشت.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری غدیر، گروه مپنا و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و بانک های ملت و تجارت، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، گلوکوزان، ملی صنایع مس ایران و ماشین سازی اراک نمادهای پربیننده بورس بودند.

  • صعود 190 واحدی شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز با 190 واحد صعود رقم 7961 واحد را ثبت کرد. در این بازار 606 هزار معامله انجام شد که 35هزار و 988 میلیارد ریال ارزش داشت. هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، اعتباری ملل و فراوری نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، س. توسعه و عمران استان کرمان، بانک دی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و داروسازی آوه سینا نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

  • تعلیق مصوبه جدید هیئت مدیره سازمان بورس

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83766

به "بورس تهران پرواز کرد ، صعود 15 هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس تهران پرواز کرد ، صعود 15 هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید