برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد در 7 استان کشور

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس ستاد آ موزش مجازی دانشگاه آزاد، گفت: در 7 استان کشور که شرایط آنها سفید و مجوز برگزاری آزمون حضوری را داشتند امتحانات به صورت حضوری برگزار شد. همچنین در 2 استان که شرایط آنها قرمز و امکان برگزاری امتحانات غیرحضوری را داشتند امتحانات از طریق سامانه این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار شد.

برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد در 7 استان کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، برخی کاربران خبرنگاران با ثبت سوژه هایی در سامانه فارس من درخواست تغییر روش حضوری برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد به مجازی ، امتحانات دانشگاه آزاد رودهن را غیرحضوری برگزار کنید، امتحانات حضوری دانشگاه آزاد ارومیه را لغو کنید، امتحانات دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد را غیرحضوری برگزار کنید، دانشگاه آزاد امتحانات حضوری را لغو کند، امتحانات دانشگاه آزاد خوزستان را غیرحضوری برگزار کنید، درخواست دانشجویان دانشگاه آزاد همدان برای لغو امتحانات حضوری را از این دانشگاه داشتند.

این کاربران اعلام کردند که در شرایط کنونی اپیدمی کرونا و با توجه به امکان اوج گیری مجدد آن طبق نظرات مسؤولین مربوطه در ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد در تصمیمی غیر قابل انتظار، بدون توجه به سلامتی تعداد زیاد دانشجویان اقدام به برگزاری حضوری امتحانات گرفته است.

در بیشتر شهرهای ایران حتی با شرایط زرد و سفید از لحاظ شیوع کرونا، دانشگاهها تصمیم به برگزاری امتحانات به روش مجازی گرفته اند. اما جای بسی تأمل است که دانشگاه آزاد چرا اصرار به برگزاری امتحانات به روش حضوری دارد؟

جواد علمائی نایب رئیس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه، گفت: مطابق برنامه ریزی که در کل کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی به عمل آمد به دنبال این بودیم که بتوانیم امتحانات را در محیطی امن و سالم با رعایت پروتکل های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی به دانشگاه ها ابلاغ شده برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: امروز 24 خرداد در 7 استان کشور که شرایط آنها سفید بود و مجوز برگزاری آزمون حضوری داشتند، امتحانات به صورت حضوری برگزار شد و همچنین در 2 استان که شرایط قرمز داشتند و امکان برگزاری امتحانات غیرحضوری در آنها فراهم بود امتحانات از طریق سامانه برگزار شد.

نایب رئیس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در بقیه استان ها امتحانات به مدت یک هفته به تعویق افتاد که با آماده شدن سامانه آزمون غیرحضوری در این واحدها، متعاقبا تاریخ جدید برگزاری امتحانات توسط واحدها به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما در کل کشور بحث طرح تعاون آزمون را برگزار کردیم تا دانشجویان دانشگاه آ زاد در محل سکونت خود امتحان دهند که با همکاری گسترده بین واحدها امتحان در زمان مقرر برگزار شد.

پایانی پیام/

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95015

به "برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد در 7 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد در 7 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید